Support
Vragen? Bel ons!
073 522 53 52

Hoe stel ik e-mail in op iPhone/iPad?

iPhone/iPad e-mailaccount instellen

Om e-mail op uw iPhone/iPad te activeren volgt u onderstaande stappen:
NB. De afbeeldingen zijn afkomstig vanaf de iPhone, maar deze zijn ook voor de iPad van toepassing.

Stap 1
Kies de menuoptie "Instellingen".

Stap 2
Kies vervolgens voor de optie "E-mail, contacten, agenda's".

Stap 3
Selecteer "Voeg account toe…" en kies voor "Anders".

Stap 4
Kies vervolgens voor de optie "Voeg mailaccount toe".

Stap 5
Vul vervolgens de weergegeven velden in:

  • Naam: uw naam (bv. "Jan Janssen")
  • E-mail: uw e-mailadres (bv. "support@cewebsupport.nl")
  • Wachtwoord: uw wachtwoord
  • Beschrijving: optioneel (bv. "Ceweb Support")

U kiest vervolgens voor “Volgende” bovenaan het scherm.

Stap 5
Selecteer in het nieuwe scherm "IMAP" en vul vervolgens de weergegeven velden in:

Server inkomende post

  • Hostnaam: mail.domeinnaam.nl (bv. "mail.cewebsupport.nl")
  • Gebruikersnaam: uw e-mailadres (bv. "support@cewebsupport.nl")
  • Wachtwoord: uw wachtwoord

Server uitgaande post

  • Hostnaam: mail.domeinnaam.nl (bv. "mail.cewebsupport.nl")
  • Gebruikersnaam: uw e-mailadres (bv. "support@cewebsupport.nl")
  • Wachtwoord: uw wachtwoord

U kiest vervolgens voor “Volgende” bovenaan het scherm.

Stap 6
U komt nu op onderstaand scherm uit. Tot slot kiest u op “Bewaar” bovenaan het scherm.

E-mail op uw iPhone/iPad is nu geactiveerd.

Geen antwoord op uw vraag gevonden? Neem gerust contact op via het supportformulier.