Support
Vragen? Bel ons!
073 522 53 52

Hoe stel ik Hosted Exchange in op iPhone/iPad?

Inleiding

Hosted Exchange is een dienst die ervoor zorgt dat medewerkers van bedrijven op een efficiënte manier met hun documenten, e-mail, adressenlijsten en agenda's omgaan. Hosted Exchange beschikt over alle functionaliteiten en voordelen van Microsoft Exchange zonder dat u zich druk hoeft te maken over de initiële aanschaf- en licentiekosten en het beheer van de server. Al deze taken zijn in handen van Ceweb.


iPhone/iPad Hosted Exchange account instellen

Om Hosted Exchange op uw iPhone/iPad te activeren volgt u onderstaande stappen:
NB. De afbeeldingen zijn afkomstig vanaf de iPhone, maar deze zijn ook voor de iPad van toepassing.

Stap 1
Kies de menuoptie "Instellingen".

Stap 2
Kies vervolgens voor de optie "E-mail, contacten, agenda's".

Stap 3
Selecteer "Voeg account toe…" en kies voor "Microsoft Exchange".

Stap 4
Vul vervolgens de weergegeven velden in:

  • E-mail: uw e-mailadres (bv. "support@cewebsupport.nl")
  • Wachtwoord: uw wachtwoord
  • Beschrijving: optioneel (bv. "Ceweb Support")

U kiest vervolgens voor “Volgende” bovenaan het scherm.

Stap 5
Vul vervolgens de weergegeven velden in:

  • Server: "www.exchange2010.nl"
  • Gebruikersnaam: uw e-mailadres (bv. "support@cewebsupport.nl")

U kiest vervolgens voor “Volgende” bovenaan het scherm.

Hosted Exchange op uw iPhone/iPad is nu geactiveerd.

Geen antwoord op uw vraag gevonden? Neem gerust contact op via het supportformulier.